2016. április 07. 00:29 - Szeghy Szabina

Berét- alaprecept, és variációk: répás, káposztás, cukkinis

Berétre vágytam, de szívesen kipróbáltam volna valami újítást is... persze nem tudtam egyet kiválasztani, a 3 nekem tetsző íz közül, ezért mindegyiket megcsináltam, az almás még így is kimaradt.... azt majd egy másik alkalommal :) A cukkinis lett a kedvencem!
Úgy csináltam, hogy elkészítettem az alapreceptet, majd 3 részre osztottam, és azokat külön még beízesítettem.

Adag: 4 fő
Elkészítési idő: 40 perc sütéssel együtt

dsc08529.JPG

Hozzávalók az alaprecepthez:

  • 1 kg krumpli
  • 85 dkg liszt (én kevertem: 65 dkg búzaliszt, 20 dkg teljes kiörlésű liszt)
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 tojás
  • feketebors, só

A hozzávalókat jól összekeverem, majd 3 részre osztom, amikhez ízek szerint hozzáadom a plusz hozzávalókat,majd forró olajban kisütöm. 

  1. Cukkinis berét: 1 db közepes cukkinit meghámozunk, lereszelünk
    Plusz fűszer: 2 gerezd fokhagyma, 1 fej vöröshagyma, petrezselyemzöld, pirospaprika

  2. Káposztás berét: k2 marék káposztát lereszelünk
    Plusz fűszer: köménymag

  3. Répás berét: 2 nagyobb répát meghámozunk, lereszelünk
    Itt nincs plusz fűszer :)

 

Címkék: pékáru berét
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr88575010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása