2016. március 17. 23:25 - Szeghy Szabina

Zabos barackos szelet

Ismét valami nem cukros édességre vágytam, így kerestem egy receptet, amit átalakíthattam saját ízlésemre :) Ez sült ki belőle:

Hozzávalók: 

  • 150 g zabpehely (ízesítetlen, natúr!)
  • 8 dkg liszt (teljes kiörlésű, és fehér búzaliszt is lehet)
  • 1 ek. kakaó
  • 2 tasak vanillin cukor
  • 1 kávéskanál só
  • 1 tk. szódabikarbóna
  • 2 tk. őrölt fahéj

Ezeket a száraz hozzávalókat összekeverjük!

  • 1 tojás
  • 10 dkg vaj
  • 1 kis doboz natúr joghurt
  • +2-3 barack, én konzerveset használtam

A vajat kissé megolvasztjuk, majd hozzákeverjük a tojást és a natúr joghurtot, jól elkeverjük, majd hozzáadjuk a száraz hozzávalókhoz. 20 percet pihenni hagyjuk, majd egy tepsiben, jénaiban, egy sütőpapírra terítjük a tésztát, elegyengetjuk, majd megkenjük egy vékonyabb réteg finom, házi baracklekvárral, felszeleteljük a barackot, és szépen a sütinkre helyezzük őket. Majd mehet be a 180°-ra előmelegített sütőbe, 35-40 percre. 

 

Címkék: édes süti barack zab
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr518491418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása