2016. február 09. 17:27 - Szeghy Szabina

Camambert-es diós sült karaj

Egyszer egy családi összejövetelen ettem először ezt az ételt, majd a mai nagy "mi legyen az ebéd?" tanácstalanság közepette újra rátaláltam a neten... kicsit saját ízlésre változtattam a hozzávalókat :) Nagyon egyszerű elkészíteni, mindössze 10 perc alatt össze kell csak dobni mindent egy jénaiba, vagy ahogy én tettem, egy cserépedénybe, vagy római tálba, bedobni a sütőbe, és 30 perc alatt 200°-on készre sütni :) 

dsc07702.JPG

Hozzávalók: 

  • 50 dkg sertéskaraj
  • 8-10 dkg camambert
  • 3 dkg cheddar-sajt (elhagyható, viszont akkor jó, ha több camambert kerül bele)
  • 15 dkg durvára vágott dió
  • 1 jó nagy ek méz
  • 1 dl száraz fehérbor
  • zsiradék az edényünk kikenéséhez (én kókuszzsírt használtam)
  • fűszerek: só, bors, fehérbors (szintén elhagyható)

Elkészítése:

A hússzeleteinket enyhén kiklopfoljuk, de tényleg csak egy kicsit! Aztán a zsiradékkal kikent edénybe fektetjük. Megszórjuk sóval, borssal, majd rászórjuk a durvára vágott diót, erre rácsorgatjuk a mézet, majd a felaprított camambert, és a reszelt cheddar is jöhet. Felöntjük 1 dl száraz fehérborral, majd bedobjuk a 200°-ra előmelegített sütőbe 30-40 percre. Én köretnek 6 db közepes krumplit félbevágtam, beledobtam őket egy jénaiba, meglocsoltam olivaolajjal, rozmaringot szórtam rá, sót és borsot, majd bedobtam a sütőbe a husink mellé. Egyszerre lettek kész :) Jó étvágyat!

Címkék: hús camambert
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr218376818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása