2016. március 26. 23:20 - Szeghy Szabina

"Nem akarom bekapcsolni a sütőt" almás leveles

Mostanában a rövid, és mindenféle trükkökkel teli recepteket tesztelem, vagy én rakom őket új köntösbe, mint ahogy itt is tettem.. nagy kedvencem az almás süti, ami amúgy is 30-40 perc alatt szokott készen lenni sütéssel együtt, de most még ennyi időm sem volt, nemhogy még megvárjam, hogy bemelegedjen a sütő...  ezért kicsit újragondolva, szendvicssütőben készítettem el, fele annyi idő alatt: 

dsc08469.JPG

Adag: 2 főre
Elkészítési idő: 20 perc

Hozzávalók: 

  • 275 g leveles tészta
  • 2 közepes alma
  • 2 ek cukor (én ezt kihagytam)
  • zsemlemorzsa/ búzadara
  • 1 ek méz
  • fahéj
  • dió

Elkészítés:

  1. Kinyújtjuk a leveles tésztánkat (én a nyújtott, sütőpapíros verziósat vettem alapból), és bekapcsoljuk a melegszendvicssütőt (lehet gofrisütő is, akkor mutatósabb formáink lesznek).
  2. Meghámoztam az almát, felszeleteltem, rácsorgattam az 1 ek mézet, majd mikróba tettem 5 percre, közepes fokozaton.
  3. Megszórtam a kinyújtott tésztalap felét zsemlemorzsával, rászórtam az apróra vágott diót, majd a megmikrózott almát, erre pedig jöhet a fahéj.
  4. A tésztalap töltött felére ráhajtottam a másikat, a széleit picit összecsipkedtem, majd a tetejét bekentem egy kis olvasztott vajjal. 
  5. A sütőpapíron lévő tésztát a papírral együtt tettem be a melegszendvicssütőbe. Rácsuktam a fedelét, majd 10 percig sülni hagytam. 

Kész is, olyan, mint a sütőben sült :) 

Címkék: édes almás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr578528782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása