2016. február 03. 21:19 - Szeghy Szabina

Goffri

Karácsonyra kaptam szüleimtől goffrisütő-gépet, alig vártam, hogy kipróbálhassam :) Íme a cukorcsökkentett verzió, amit elkészítettem, általában úgyis édes feltét kerül rá, szóval hanyagoljuk csak nyugodtan azt az indokolatlan sok cukrot :)

dsc07537.JPG

Hozzávalók:

  • 3 tojás
  • 30 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 dkg cukor
  • 1 ek. méz
  • 8 dkg margarin
  • 4 dl tej
  • egy kis mazsola, kb 2 ek.
  • rum (ha nincs, akkor a rumaroma is megfelel), kb 1 ek.

Elkészítés:
A margarint felolvasztjuk, majd hozzákeverjük a többi hozzávalót, a mazsolával együtt, amit apróra vágunk. Sűrű masszát kell kapnunk :) Én elsőre szoktam egy próba goffrit készíteni, és ahhoz mérten szoktam még hozzáadni lisztet vagy tejet, attól függően, sűrítésre, vagy higításra szorul :) 
2 percig sütjük kb a goffrijainkat, kivesszük, és fogyasszuk :) én gyümölcssalátát rakok rá általában, nagyon finom vele!

dsc07528.JPG

Címkék: édes goffri
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr368358168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása