2016. január 12. 00:46 - Szeghy Szabina

Virslis kiflicskék

Reggelinek, vagy bármelyik napszakban egy kis nasinak tökéletes, gyors, és nagyon finom virslis kiflicskék :) Én most csak a fagyasztónak csináltam (így nem is tudok róla még kész képet hozni, de amint elkészül, rakok fel, ígérem!), mert most volt időm, így majd ha nem lesz, akkor csak előkapjuk ezeket a kifliket, bedobjuk a sütőbe, és kész a reggeli, uzsonna, vagy vacsora :) A töltelékekkel bátran lehet játszani, nekem most az volt a legegyszerűbb, hogy pizzakrémet, mustárt és sajtot kaptam ki a hűtőből, ebből próbálom meg most kihozni a legjobbat.

dsc07389_1.JPG


Hozzávalók:

  • 250 g leveles tészta
  • 8 db kis virslicske
  • kis mustár
  • pizzakrém (vagy esetleg paradicsom passzírozva, és ehhez fűszerek)
  • sajt

 

Elkészítés:

  1. Nekem alapból kinyújtott levelestésztám volt, szóval annyi volt a dolgom, hogy azt egyszer félbe, majd azt is 4 felé vágjam, úgy, hogy a kapott négyzetbe mintha átlókat húztam volna a késsel. 
  2. A szeleteket megkenem pizzakrémmel, rárakom a virsliket, a virslik tetejét megkenem mustárral, majd megszórom sajttal. 
  3. Ha mindez megvan, akkor most jöhet az összetekerés. A tészta hosszabbik oldalán lévő két sarkot visszahajtjuk középre, hogy ne folyjon majd ki a töltelék, majd egyszerűen feltekerjük. Nekem sikerült nagyon megtöltenem őket, ami nem baj, csak kijött egy kis töltelék tekerés közben :) Korábbi tapasztalataim alapján ez sem fog gondot jelenteni :) 
  4. Mielőtt a sütőbe rakjuk, kenjük meg a tetejét tojással, illetve szórhatunk a tetejére is egy kis sajtot. Én mivel most a mélyhűtőbe teszem csak be, ezért nem szórtam meg a tetejét sajttal, és tojással is csak közvetlen a sütés előtt fogom megkenni. (Ha te is fagyasztod, akkor a fagyasztóból egyből mehet a sütőbe, annyi különbséggel, hogy ilyenkor én nem szoktam előmelegíteni azt.)

    180°-on előmelegített sütőben, kb 20 perc alatt készre sütjük :) Jó étvágyat! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr548263728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása