2015. október 10. 14:58 - Szeghy Szabina

Na de mi legyen az ebéd?

Bizonyára mindenki ismeri a szituációt, amikor még szombat reggel sem tudja, hogy mi lesz aznap az ebéd. Én általában két napra főzök, viszont érdemes mindig megtervezni egy hétre előre az ebédeket, és összeírni egy egyhetes bevásárlólistát, hiszen:

  • így csak egy héten egyszer kell bevásárolni menni, tehát több idő marad másra
  • csökken annak a veszélye, hogy: "jaj, ha már itt vagyok akkor még veszek egy kis azt, veszek egy kis amazt..."- és már a fizetendő összeg végén nem a tervezett egy darab nulla, hanem máris kettő darab áll. 
  • költségtakarékosság szempontjából nagyon előnyös
  • nekem személy szerint pedig azért fontos, mert szeretem megtervezni minden egyes napom, és azt, hogy tudom, mit fogok főzni és az mennyi időmbe fog telni
  • a napközbeni étkezéseimet is az ebédemhez szoktam igazítani: ha tudom, hogy kelttészta lesz az ebéd, akkor nem eszem reggelire is péksütit, vagy pogácsát; illetve, ha tudom, hogy pörköltet fogok készíteni (ami nem mellesleg a kedvencem), akkor csak laza reggelit eszem 

 

Táblázatban összefoglaltam pár heti ebédünket, kép formátumban raktam fel, ezért jobb klikkel el is menthetitek :)

 

 

 

 

 

Címkék: heti menü
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osszeforrva.blog.hu/api/trackback/id/tr237953612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása